8 טיפים להדפסת מדבקות שיווקיות

הדפסת מדבקות היא דרך שיווקית אשר ניתנת לשילוב בכל מוצר פרסומי שתבחרו. את המדבקות ניתן להדביק על כל משטח באיזה גודל שתרצו, כך שהמדבקות עצמן משרתים את המטרה שלשמה אתם מעוניינים לעשות הדפסת מדבקות. לכן באמצעות 8 טיפים חשובים בתחום השיווק תוכלו ליהנות משיווק אפקטיבי וממוקד לקהלים שתבחרו לשווק להם את המוצרים שלכם. עם הדפסת מדבקות אתם נהנים מדרך יעילה, זולה ושיווקית שנותנת לכם פרסום וחשיפה נרחבים לקהל לקוחות גדול ומגוון, אשר נחשף אליכם דרך משטח לוח המודעות ובכל מקום הנראה לעין.

פשטות זה שם המשחק- באמצעות העבר מסר בצורה ברורה, יעילה ומהירה לקהל הלקוחות, תצטרכו לשמור על עיצוב פשוט ולא מורכב מדי. למה הכוונה? עיצוב ללא יותר מדי אלמנטים, צבעים וטקסטים שגומרים לבלבול בעיניים.עם מסר ממוקד ופשוט ללא עיצוב גרנדיוזי ומרהיב תוכלו להעביר את המסר שלכם בצורה ברורה ומובנת לקהל הנרחב שלכם, על מנת שירכוש את המוצרים או השירותים שלכם.

טקסט קריא- חשוב שהטקסט שאתם מדפיסים על המוצר יהיה קריא, מובן וברור על מנת שיגרום לפעולה מצד הלקוחות. הזמן שיש לכם ללכוד את תשומת לב הלקוח הוא בין 2-3 שניות. לכן, בחרו פונט ברור להעברת המסר שיהיה קריא וברור כן טקסט גדול אשר יראה למרחקים גדולים, בשילוב צבע בולט על רגע המדבקה. לרוב צבע שחור נותן אפקט טוב על רקע בהיר והוא בולט, אך אם מדובר על רקע כהה הצבע יבלע בתוכו. לכן הקפידו לשים לב לדברים אלה.

כיתוב קלאסי- אל תציינו על המדבקה תאריכים מדויקים או מסוימים כגון: ” מבצע חם לחורף 2017″, וזאת מאחר שעוד כמה שנים היא לא תהיה רלוונטית. אם מדובר על קמפיין בחירות זה אפשרי אך אם אתה רוצים להשתמש בה לא באופן חד פעמי עדיף שלא תציינו את התאריך.

איכות גבוהה- עם איכות הדפסת מדבקות גבוהה הכיתוב שאתם רוצים על המדבקה יישאר לאורך זמן רב. בדקו שהמדבקות עמידות למים והדיו שלהם באיכות גבוהה ביותר, וכך תרוויחו מדבקות איכותיות שלא יתבלו במהירות ויישארו איתכם לאורך זמן רב.

בחרו את הצבעים בצורה קפדנית- חשוב שתבחרו את הצבעים במדבקה בצורה קפדנית ביותר. לצבעים במדבקה תפקיד חשוב הם לוכדים את עיני הקוראים ומעבירים להם את המסר לתת ההכרה, לכן חשוב לבחור בצבעים שמתאימים למוצר או השירות שהעסק מציע או מקדם. צבעים בצבעי הלוגו שלכם ישתלבו נהדר במדבקה שלכם ויצרו הרמוניה מופלאה. חשוב שלא תעמיסו יותר מדי צבעים במדבקה אחת, על מנת לא ליצור בלבול אצל הלקוח. חשבו קלאסי, פשוט וממוקד. חשוב שהצבע לא יוריד מערכו של המוצר, על כן קחו זאת בחשבון בעת הדפסת מדבקות על מוצרים.

עצבו מדבקה ייחודית לכם- מדבקה ייחודית משלם בצורה מרובעת או מלבנית היא המדבקה הקלאסית שאנחנו מכירים. אך מדבקה בצורת משושה, עיגול, אליפסה וכו’ היא צורה שאנו לא נחשפים אליה ביום יום. היו מקוריים וייחודיים במוצר או השירות שלכם. עם מדבקה בצורת עיגול או אליפסה תוכלו למשוך את עיניי הלקוחות וליצור לכם תדמית חדשנית ונועזת לעסק שלכם.

התבוננו במתחרים שלכם- הסתכלו במדבקות של המתחרים שלכם וכך למדו מה הולך בשוק. לאחר מכן תוכלו לעצב לכם מדבקות במראה חדש ורענן אשר יבדל אתכם מהמתחרים שלכם וימצא חן בעיני הלקוחות שלכם.

גימור מט או מבריק- גימור מט הוא גימור קלאסי, שקל יותר לקרוא את הכיתוב על המדבקה. גימור זה מקנה למדבקה מראה קלאסי רגיל ופשוט שקל לקרוא ממנו, לעומת זאת גימור מבריק מקנה למדבקה מראה זוהר ויוקרתי. תוכלו להתייעץ עם בעל המקום לדעתו וכן לבקש דוגמא לכל סוג גימור בטרם תחליטו איזה גימור אתם רוצים.

אם תקפידו להיעזר ב-8 הטיפים שהובאו כאן, תוכלו לחסוך לכם זמן יקר וטעויות מיותרות שעולות כסף. לכן בטרם החלטתם על הדפסת מדבקות חשוב שתעברו על הפרמטרים השונים ואמצו אותם באהבה, וזאת על מנת שתוכלו להפיק את המקסימום מהמוצר או השירות שאתם רוצים להעביר ללקוחות שלכם. חשיבה נכונה היא חשיבה ממוקדת שמביאה בסופו של דבר תוצאות ומשיגה את מטרות העסק בצורה הטובה היעילה והטובה ביותר, כך ששני הצדדים יוצאים מרווחים גם בעל העסק אשר הצליח להעלות את המכירות שלו והרווחים של החברה וגם הלקוח שמסופק מהמוצר או השירות שקיבל.