נניח והגעתם כבר למסקנה שאתם רוצים להדפיס חולצות לעסק שלכם. עכשיו הגיע החלק הקשה באמת. תהליך עיצוב החולצות. בהנחה שאין לכם תכנית שיווקית שכבר פתורת לכם את בעיות הקרייאיטיב בהדפסה על חולצות, אנחנו נשמח לספק לכם אינפורמציה נוספת לגבי איך התהליך הזה בדר“כ עובד.
בגדול התהליך מחולק לשלושה חלקים. סיעור–מוחות, שכלול מחדש והעיצוב עצמו. כל חלק בתהליך הוא חיוני על–מנת שייצא לכם קרייאיטיב טוב. מהו קרייאיטיב טוב ומהו קרייאיטיב בכלל? אנחנו כאן כדי לענות על השאלות הללו. קרייאיטיב בא מהמילה Creativerty באנגלית, שאומרת “יצירתיות” בעברית. מן הידועות בתחום השיווק ששיווק טוב הוא שיווק יצירתי.
שיווק יצירתי עוזר לכם להגיע ללקוחות שלכם בדרך הטובה ביותר. הוא גורם לכם “לבלוט החוצה” מתוך שאר העסקים בתחום שלכם ובעצם מבודד אתכם בראשו של הלקוח כעסק המרכזי שמזוהה עם השירות שאתם רוצים לתת, או לחלופין ממש גורם ללקוח ללכת לקנות אצלכם באופן אקטיבי.
בהדפסה על חולצות קרייאיטיב בדרך כלל יתבטא בגלופה (תמונה) של החולצה.ככול שהגלופה יצירתית יותר ומושכת יותר, ככה עולים הסיכויים שהחולצות של העסק שלכם למעשה ישמשו כדי “לדוג” לקוחות. לכן, חשוב להבין את תהליך הקרייאטיב באופן טוב בתרם ניגשים לעצב גלופה.
דבר ראשון, שלב א‘. סיעור מוחות. סיעור מוחות הוא שם כולל לתהליך שכולל אתכם ואת האנשים בעסק שלכם, שבו אתם יושבים ביחד על קפה ועוגיות ופשוט “זורקים” רעיונות לאוויר. אתם זורקים את הרעיונות הראשונים שעולים לכם בראש, ללא סינון, ומישהו בצד יושב ורושם.
שלב ב‘ כולל את השכלול. לאחר שעשיתם את סיעור המוחות, עליכם לסנן קצת מן האינפורמציה שנצברה. אתם תתפלאו לראות שלא מעט מהרעיונות ה“לא מסוננים” שזרקתם בהתחלה אולי אפילו בצחוק, נשמעים כמו רעיונות די טובים אפילו במחשבה שניה ושלישית. וכך נשארתם עם מספר קטן של רעיונות איכותיים – וכל מה שעליכם לעשות זה לבחור.
השלב האחרון הוא השלב של הגרפיקה. השלב של הגרפיקה הוא אולי השלב החשוב ביותר בכל התהליך. על גרפיקה אתם תפלו ועל גרפיקה אתם תצליחו לגייס לקוחות. לכן, אנו באלי פרינט ספקנו לכם עוד מאמר שמטפל בנושא הגרפיקה על חולצות. בהצלחה!