סוציולוגיה בחולצות

חולצות מודפסות הולכות ונעשות נפוצות יותר ויותר. רשתות השיווק הגדולות מוכרות בעיקר עיצוב, ואילו חולצות מודפסות הן מאפיין יותר ספציפי של התרבות הנוכחית בישראל, לא אתפלא אם בעתיד סוציולוגים יחקרו חברה על פי החולצות המודפסות שהיו נפוצות בה.

חולצה מודפסת היא כמו אפליקציה לסמארטפון. אי אפשר באמת לנבא איזו חולצה תהיה מוצלחת, מעצבי אופנה ומעצבי דעת קהל אינם יכולים לחזות מה יהיה הכיתוב המועדף על קהל היעד. מה שמביא את התחום לידי אנשים פרטיים שמפיצים חולצות לקהל יעד מצומצם במקום מסוים, וזו תופעה מרתקת שעוד תזכה למחקר משלה לדעתי.