מיתוג בעזרת חולצות

כולנו יודעים שאנחנו צריכים למתג את העסק שלנו. אך רובנו לא מודעים לכמה פשוט זה לפעמים. אחת הדרכים המובילות שבהן עסקים משווקים ומקדמים את העסק שלהם זה באמצעות הדפסה על חולצה. למה זה טוב אתם שואלים? אנחנו כאן באלי פרינט החלטנו לתרום קצת מן הידע המקצועי שלנו עלמנת לעזור לכם להתמצא טוב יותר בתחום.

דבר ראשון, נבין מהו שיווק. שיווק נועד להפיץ את העסק שלכם ברבים עלמנת שהרווח שלכם יעלה. הרווח שלכם עולה ככול שקונים אצלכם יותר, לכן ברור שככול שיודעים עליכם יותר כנראה גם יקנו מכם יותר. לאחר שהבנו את ההנחה הבסיסית הזאת שעומדת בבסיסו של כמעט כל תכנית שיווקית, נוכל להתחיל לדבר על חולצות.

אם תשימו לב, כמעט כל עסק שאתם מכירים ונמצאים איתו במגע מדפיס חולצות. החל מחברות הייטק ועד פלאפליות רחוב, חולצות הן אחת הדרכים המובילות בשיווק המונים. ויש לכך סיבה טובה. כל העסקים האלו מבינים משהו בסיסי בשיווק המונים.

שיווק על חולצות מספק לכם מה שנקרא בעולם הפרסום מיתוג. תהליך המיתוג עוזר ללקוח לזהות אתכם עם מוצר או תחום מסוים. למשל, מקדונלדס מזוהים עם המבורגרים. התהליך הזה הוא תת הכרתי. רובנו, כשאנחנו חושבים על המבורגר, אנחנו חושבים על המבורגר של מקדונלדס הדבר הזה הוא תוצאה של תכנית המיתוג של מקדונלדס.

לכן, עלמנת להתחיל בתהליך, תחילה אתם צריכים להבין עם איזה מוצר או שירות אתם מעוניינים לזהות את העסק שלכם. אם אתם מעוניינים לזהות את העסק שלכם עם כביסות, עליכם ליצור תהליך מיתוג שבעצם ישלב את הלוגו שלכם או איזשהו ייצוג של העסק שלכם עם ההליך הזה של כביסות.

לכן חולצות הן מדיום ככ אפקטיבי. חולצות בעצם משמשות כלוחות מודעות מהלכים שמאפשרים לכם ליצור גרפיקה יצירתית שיכולה לזהות את המוצר שאתם מוכרים עם העסק שלכם. כלומר, נניח ואתם רוצים למכור שירות של מכבסה. עליכם ליצור גרפיקה הקשורה לתחום (נניח, מכונת כביסה מכבסת זמן“), רצוי שתהיה יצירתית, ולאחר מכן לחבר את הלוגו שלכם לגרפיקה.

הלקוחות אוטומטית יתחילו לזהות את התחום שלכם עם השירות שלכם. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *