כיצד ליצר גרפיקה לחולצות?

באלי פרינט אנחנו חברה להדפסה על חולצות בתלאביב. מנסיוננו בעבודה, הרבה פעמים יוצא לנו שמגיעים אלינו לקוחות שלא ככ יודעים כיצד ליצר גרפיקה לחולצות, ועלכן מביאים לנו כל מני קבצים בפורמטים הלא נכונים, ברזולוציות הלא נכונות וכן הלאה. עלמנת לעזור לכם להבין טוב יותר כיצד לעצב גרפיקה לחולצות, כתבנו בשבלכם מאמר קטן.

דבר ראשון, הנחת יסוד אם אתם קוראים את המאמר הזה אנחנו מניחים שלכם או למישהו בעסק שלכם יש ידע בתוכנות גרפיקה כמו פוטושופ, פיירוורקס או אילוסטרייטור. הידע הזה חיוני להבנת התהליך והמינוחים הטכניים שאנחנו נשתמש בהם עלמנת להעביר לכם את האינפורמציה הנחוצה להבנה כללית כיצד להגיש גלופה לחברת הדפסת חולצות.

עוד דבר חשוב: לחברות שונות ייתכנו דגשים שונים, על כן יש להסתכל על המאמר כהמלצה בלבד. לכל חברה בדרכ יש את ההעדפות שלה ולפעמים אפילו הדרישות שלה. לכן חשוב לדעת להתאים את עצמכם בהתאם לחברה שבחרתם להדפסה על חולצות.

בגדול ישנם שני מרכיבים ששונים בעיצוב גלופה מעיצוב באופן כללי. אחד הוא הרזולוציה (DPI) והשני הוא הגודל. נתחיל בגודל. רוב המקומות יוכלו להגדיל או להקטין את העיצוב שלכם, לכן ליתר בטחון עדיף שהעיצוב שלכם יהיה טיפה גדול יותר מהמקובל, בסביבות A4 כדי שאם החברה רוצה היא תוכל להקטין אותו. בגדול, לא מומלץ להביא גודל קטן יותר, שכן תהליך ההגדלה של עיצוב קטן לרוב פוגע באיכות שלו.

הדבר השני שחשוב שתדעו זה עניין הרזולוציה. בניגוד לעיצוב למחשב, עיצוב לדפוס בכלל ועיצוב לחולצות בפרט דורש רזולוציה שונה. אם התרגלם לעצב לרזולוציה של 72, כאשר אתם יוצרים משהו שאמור להגיע לדפוס הרזולוציה שלו צריכה להגיע ל300 לפחות. ישנם מקומות שאפילו ידרשו יותר. שימו לב.

עוד עניין שמשתנה מחברה לחברה זה העניין של הצבע. בדקו מה טווח הצבעים של החברה שאתם רוצים לעבוד איתה! טווח הצבעים הוא זה שיקבע הרבה מאוד מתהליך העיצוב של החולצה, לכן רצוי לבדוק אותו לפני שאתם מתחילים לעבוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *