איך לתכנן את מסיבת הרווקות המושלמת

בשלב כזה או אחר, רובנו נתקלות במצב בו אנו צריכות לארגן מסיבת רווקות לחברה. ובעוד קל מאוד להגיע למסיבה רווקות וליהנות בה, התכנון שלה קצת יותר בעייתי. המסיבה צריכה להיות רלוונטית לבעלת השמחה, לכלול את הדברים האהובים עליה, ובאותו זמן להיות מעניינת וכיפית גם לשאר המשתתפים. האיזון הזה בין ההנאה של הכלה לבין הנאת החברות הוא כזה שצריך להישמר לאורך כל המסיבה על מנת שכל האורחים יוכלו ליהנות. אז איך מתכננים את המסיבה המושלמת?

  • קונספט למסיבה.
    השלב הכי חשוב הארגון מסיבת הרווקות הוא מציאת הקונספט המתאים למסיבה. ניתן למצוא ברשת קונספטים רבים ומגוונים. מקונספט כללי של אהבה ורמונטיקה, ועד אהבה אישית של הכלה כמו סרט אהוב עליה או תחביב מיוחד. ראשית- חשבו מה הדברים האהובים על בעלת השמחה. בין אם זהו דבר שהכלה מתעסקת בו ביום יום (כמו אהבה לאפייה, או לסדרה מסוימת) ובין אם זוהי אהבה של הכלה שלא יוצא לה להתעסק בה ביום יום (לדוגמא ספורט אקסטרים, סרט ישן ונוסטלגי וכו’) על ידי התמקדות בקונספט, נוכל ליצור עבורה ערב שסובב סביב הדברים האהובים עליה.
  • מיתוג.
    לאחר שמצאנו את הקונספט סביבו אנו רוצים ליצור את המסיבה, ניתן ליצור מיתוג מקביל אשר ירומם את החוויה בזמן המסיבה, ויישאר כמזכרת לכלת השמחה והאורחים. מיתוג פשוט ניתן לעשות בתוכנת וורד או פאואר פוינט בקלות, ועבור מיתוגים מסובכים יותר ניתן למצוא תוכנות מתאימות. המיתוג יכול להופיע באלמנטים שונים במסיבה. בדפים המחולקים לאורחים (לדוגמא דפי הוראה למשחק), בברכות לכלה, כקישוט למאכלים וכו’. כדאי להשתמש בצבעי המיתוג על מנת לעצב את מקום האירוע בצבעים דומים, כך שהקונספט והמיתוג יתאמו לעיצוב החלל.
  • אוכל.
    האוכל גם הוא יכול להתאים לקונספט של המסיבה. ראשית- ניתן להתאים אוכל בצבעים למיתוג או לקונספט. ניתן גם למצוא מאכלים הקשורים לנושא בו בחרתם ולהגיש אותם. אם לדוגמא בחרתם בנושא “ארוחות בוקר בטיפאניס” תוכלו למצוא מאכלים בצבעי תכלת, ולהגיש אותם על מעמדים המזכירים את חנות טיפאניס, בליווי תכשיטים ואביזרי אופנה. כמובן שניתן ליצור בופה אוכל שפעיל במהלך כל המסיבה, או לתכנן ארוחה מובנית ומסודרת. גם מבחינת הכנת המאכלים ניתן לפנות לקייטרינג, להכין לבד, או לחלק את התפריט בין כל באי השמחה.
    כאן המקום לבדוק אם לבעלת השמחה יש מגבלות אוכל כגון רגישויות למיניהן, ולעדכן את התפריט בהתאם.
  • אורחים.
    חלק חשוב מחווית מסיבת הרווקות הוא אווירה נעימה, שמחה, וקולחת. מסיבות רווקות נוטות להיות מצומצמות לרוב, וזאת על מנת לאפשר לכלה להתמקד במספר אנשים קטן יחסית וקרוב אליה במיוחד. לא כל שמחה מתאימה למספר רב של אורחים. האינטימיות שמסיבה קטנה מקנה מתבטאת לאורך כל הערב ומשפיעה מאוד על הלך הרוח במסיבה. נסו ליצור את רשימת האורחים לפי האנשים החביבים על הכלה. אם יש אורחים שאתם חוששים שעשויים להכניס מתחים לא נעימים למסיבה, עדיף להימנע מלהזמין אותם לכתחילה.
  • פעילויות תואמות קונספט.
    כמו המיתוג והאוכל, גם את הפעילויות במסיבת הרווקות מומלץ לתכנן סביב הקונספט הנבחר. ניתן למצוא אינספור רעיונות ברשת למשחקים למסיבות רווקות, ולהתאים אותם לקונספט. ניתן גם ליצור פעילויות חדשות שמתאימות לבעלת השמחה לפי תחומי העניין שלה (לדוגמא הכנת עבודות יצירה אהובות עליה, צפייה בסגנון סרטים אהוב עליה, וכו’).
  • מזכרות/מתנות

במסיבות רבות שולחים את האורחים הביתה עם מתנות ומזכרות קטנות לעתיד. ניתן כמובן להשתמש במיתוג על מנת ליצור מתנות שיתאימו בצבעים וברעיון למסיבה. לדוגמא ניתן להדפיס בדיחה פנימית על חולצה (ניתן למצוא כאן פרטים נוספים ודוגמאות של הדפסה על חולצה), או לחלק פריטים קטנים ושימושיים עם מיתוג האירוע (לדוגמא שקיקי פרחים לריח טוב, מחזיקי מפתחות וכו’).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *